Nie dostanie odszkodowania za kebab

Niemiecki sąd odrzucił pozew pracownicy baru szybkiej obsługi, domagającej się odszkodowania od klienta, który rzucił w nią na wpół zjedzonym kebabem.

Pozew został złożony po czerwcowej sprzeczce w monachijskim barze. Niezadowolony klient chciał odzyskać pieniądze za kebab, a ponieważ ich nie otrzymał, rzucił nim w kierunku pracownicy. Nie trafił jej, bo się uchyliła.

Reklama

Sąd uznał, że nie ma dostatecznych dowodów na to, że klient nazwał kobietę "głupią krową" i nie przyznał odszkodowania w wysokości 250 euro, którego się domagała.

Sędzia zdecydował, że klient rzucając kebabem "nie pogwałcił ludzkiej godności ani honoru".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: pracownicy | pozew | kebab | odszkodowania | Nie

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje