Komu Komunikacja. Promocja poprzez murale

8 grudnia w Krakowie odbędzie się 22., bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Prelegenci i uczestnicy zastanowią się, co i jak komunikować poprzez malarstwo wielkoformatowe oraz czy warto stosować je w działaniach promocyjnych.

Spotkanie rozpocznie Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie, hobbystycznie dokumentujący przejawy krakowskiego street artu. Prelegent przybliży przykłady promocyjnego wykorzystania murali na świecie.

Reklama

Agnieszka Słabowska i Marcin Nawrocki, pomysłodawcy projektu 101 Murali dla Krakowa, opowiedzą o procesie realizowania murali w przestrzeni miejskiej i o wyzwaniach komunikacyjnych z tym związanych. Marcin Wierzchowski, projektant graficzny, rysownik, artdirector Hmmm Studio, twórca projektów murali, pochyli się nad tym, jaką rolę odgrywa kontekst w sztuce murali. Następnie wystąpi Agi Skrzymowska, która odpowiada za działania marketingowe marki d-c-fix w Polsce. Prelegentka opowie o tym, czy i jak zaangażowanie firmy w tworzenie murali wpisuje się w szerszą strategię promocyjną i przekłada się na biznes. Spotkanie zakończą Tomasz Kubik i Artur Zakrzewski z Zooteki, którzy pokażą, że murale niosą ze sobą także wartość edukacyjną i przesłanie, dzięki czemu mogą stać się częścią strategii odpowiedzialności społecznej firm i instytucji.

Dwudzieste drugie, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 8 grudnia w Żydowskim Muzeum Galicja w Krakowie przy ulicy Dajwór 18. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na stronie www.komukomunikacja.pl.

Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach komunikacji, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.

Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter - wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje