Do końca stycznia filmowi pasjonaci mogą zgłaszać scenariusze produkcji promujących łódzkie hotele. Nagrodą za 5-minutowy film będzie nie tylko szansa na przeniesienie realizacji własnego scenariusza, ale także weekend w apartamencie Davida Lyncha.
Stworzony obraz ma reklamować łódzkie hotele - Centrum, Światowit, Polonię Palast, Savoy i Mazowiecki, a jego fabuła dotyczyć ma znaczenia tych obiektów dla Łodzi i regionu. O wybór najlepszego scenariusza zadba jury, w którego składzie, oprócz przedstawicieli firmy Centrum-Hotele, znajdzie się przedstawiciel "filmówki".
Szczegóły konkursu są dostępne na stronie internetowej: www.centrumhotele.pl. Gotowe prace należy wysyłać pod adresem: Centrum-Hotele Sp.z o.o., al. Kościuszki 68, 90-432 Łódź, z dopiskiem na kopercie "W roli głównej Centrum-Hotele".
ed
Informacja pochodzi z oficjalnej strony UM Łódź.