Zakopane walczy o turystów

Letnie Kino pod chmurką w centrum miasta, specjalne autobusy "Polskie Tatry" na linii Warszawa - Zakopane, Dni Otwarte Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, spektakle, koncerty, a nawet sentymentalna dwudniowa podróż fasiągami z Krakowa pod Giewont z kapelą góralską, wszystko to ma zachęcić turystów do odwiedzenia Zakopanego.

- Żyjemy z turystów, więc musimy im coś zaproponować. Wprowadzenie euro na Słowacji spowodowało, że noclegi są tam droższe, dzięki temu turyści zatrzymują się u nas - mówił dyrektor Biura Promocji Zakopanego Andrzej Kawecki podczas spotkania poświęconego rozpoczynającemu się sezonowi letniemu pod Giewontem. - Chcemy, by jak najwięcej imprez miało wstęp wolny. Jednak nie udawajmy, że kryzys nas nie dotyczy.

Reklama

W tym roku miłośnicy Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich, który w sierpniu odbędzie się już po raz czterdziesty pierwszy, będą musieli kupić bilety na koncerty. - Ta opłata będzie symboliczna i ma związek z tym, że w zeszłym roku trudno było pomieścić pod namiotem wszystkich zainteresowanych koncertami - przyznaje Andrzej Kawecki. Intensywna promocja miasta poprzez foldery, mapy i spoty reklamowe ma w tym roku przekonać turystów do przyjazdu w polskie góry. Czy oferta Zakopanego okaże się atrakcyjna wobec propozycji urlopów nad morzem lub za granicą, przekonamy się już niebawem.

GAB

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje