Polacy zadowoleni z telewizji publicznej

Zdaniem 53 proc. Polaków TVP dobrze wypełnia misję publiczną - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie "Rzeczpospolitej".

TVP wypełnia tę misję ani dobrze, ani źle - to opinia 32 proc. Źle ocenia wypełnianie misji publicznej przez TVP 12 proc. ankietowanych. 3 proc. nie miało zdania w tej kwestii.

Reklama

30 proc. badanych uważa, że TVP powinna być finansowana z emitowanych reklam, 25 proc. - z dotacji rządowych, 28 proc. - z podatku od reklam, 13 proc. - z abonamentu, 8 proc. - z dobrowolnych składek. Nie podało odpowiedzi 6 proc.

Ankietowanych zapytano, co uważają za wypełnianie misji publicznej. 87 proc. stwierdziło, że do programów misyjnych należy przekazywanie informacji z kraju i ze świata. W dalszej kolejności znalazło się nadawanie: programów o ważnych problemach społecznych - 86 proc., programów dla dzieci - 83 proc., programów historycznych - 81 proc. i transmisji wielkich wydarzeń sportowych - 80 proc.

Za wypełnianie misji uznano ponadto: organizowanie festiwali polskiej piosenki - 78 proc., nadawanie: programów rozrywkowych - 76 proc., filmów i seriali - 74 proc., Teatru Telewizji - 73 proc., programów religijnych - 59 proc.

Sondaż przeprowadziła 2-6 października GfK Polonia na 1000- osobowej próbie dorosłych Polaków.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: telewizja publiczna | TVP | Telewizja Polska i Polskie Radio | media

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje