"SE": "Afera billboardowa" rządu PiS?

Zlecenie na realizację rządowej kampanii "Sprawiedliwe sądy" otrzymała firma Solvere. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że firma należy do dwojga byłych pracowników Kancelarii Premiera. O "aferze billboardowej" informuje "Super Express".

Kampania "Sprawiedliwe sądy", którą tworzy zajmująca się promocją Polski... za granicą Polska Fundacja Narodowa, kosztuje 19 mln zł. Pieniądze wykładają spółki Skarbu Państwa. Realizuje zaś Solvere, czyli firma Piotra Matczuka i Anny Plakwicz, którzy wcześniej doradzali wizerunkowo premier Beacie Szydło - przypomina "Super Express".

Reklama

Gazeta zauważa, że sprawę, jako ewidentne nadużycie władzy, krytykują nawet prawicowi publicyści. Jednak Polska Fundacja Narodowa twierdzi, że wszystko odbywa się w ramach statutu fundacji.

Więcej w dzisiejszym "Super Expressie".


Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje