"Dziennik Gazeta Prawna": Prawda o Polakach według Google'a

Zainteresowanie internetowej społeczności na pstrym koniu jeździ. Jaki obraz Polaków otrzymujemy na podstawie danych z internetowej przeglądarki - docieka "Dziennik Gazeta Prawna".

Wyszukiwarka trendów Google'a to powszechnie dostępne narzędzie, które pokazuje kto, kiedy, gdzie i z jakimi dodatkami wpisywał w okienko Google'a dane słowo czy frazę. Świat według Google Trends zaczął się 11 lat temu, a światło dzienne ujrzał dwa lata później - wtedy udostępniono to narzędzie.

Reklama

Z polskich podsumowań 2014 roku możemy się dowiedzieć, że najpopularniejszym filmem było "Miasto 44", a programem telewizyjnym "Top Model". Rekordy biło pytanie "co to jest snapchat". Ten popularny w USA komunikator internetowy był równie intrygujący dla naszych internautów, jak "selfie" i "gender".

Brodata Conchita Wurst była - zaraz po zmarłej na raka aktorce Annie Przybylskiej - najbardziej wyszukiwaną w Polsce osobą.

Zdrowie to jeden z ulubionych tematów, z jakim Polacy zwracają się do Google'a. Na pierwszym miejscu listy wyszukiwań w 2014 roku jest fraza "rak piersi", tuż po niej "ból piersi". Najczęściej informacji o tych dolegliwościach szukają internauci z Mazowsza i Kujaw, najrzadziej - mieszkańcy Lubuskiego.

Dowiedz się więcej na temat: Google

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje