Wybory prezydenckie 2015

Pierwszy spot wyborczy Magdaleny Ogórek

Razem dokonamy zmian. Prawo będzie proste i jasne, będzie nam służyć, a nie przeszkadzać - zapewnia kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek w spocie wyborczym, który w poniedziałek zaprezentował jej sztab.

Szef sztabu wyborczego Leszek Aleksandrzak ocenił, że najważniejszym tematem kampanii głównych pretendentów do urzędu prezydenta są tematy zastępcze.

- Dzisiaj jest Smoleńsk, było euro, były różne tematy, które nie interesują Polaków. Jeżdżąc po Polsce z kandydatką dr Magdaleną Ogórek rozmawiamy z Polakami o tym, co jest najważniejsze dla nich - powiedział na konferencji prasowej w warszawskiej siedzibie sztabu wyborczego.

Reklama

Według Aleksandrzaka dzisiaj najważniejsze dla Polaków są sprawy bytowe. - Najważniejsze dla młodych ludzi to kwestia emigracji i chęć pozostania w Polsce, ale brak możliwości; to jest kwestia niejasnego prawa, które dziś w Polsce obowiązuje i w każdej dziedzinie życia utrudnia życie nie tylko przedsiębiorcom, ale również ludziom starszym - powiedział.

Aleksandrzak zapewnił, że Magdalena Ogórek myśli o tych właśnie sprawach, a nie chce zajmować się tematami zastępczymi.

"Jaki będzie ten dzień?"

W trwającym minutę spocie kandydatka Sojuszu, siedząc za biurkiem, przy komputerze, pracuje nad zmianą prawa w Polsce. Zadaje też kilka pytań: "Jaki będzie ten dzień? Czy da nam przestrzeń na realizację marzeń? Czy pozwoli na spokojnie planować jutro? Czy zapoczątkujemy zmiany zawiłego, niejasnego prawa, które ogranicza nasze horyzonty? Czy zaczniemy zmieniać niesprawiedliwy system podatkowy, który promuje zachodnie koncerny i podcina skrzydła lokalnym przedsiębiorcom? Czy uda się zapobiec wyjazdom młodych za granicę?".

A następnie zachęca: "A może zaczniemy od nowa - tu w Polsce. Wierzę, że tak, dlatego chcę tworzyć nowe, dobre prawo dla wszystkich, także dla 40 proc. Polaków, którzy nie chodzą na wybory. Razem dokonamy zmian. Prawo będzie proste i jasne, będzie nam służyć, a nie przeszkadzać. To będzie szczególny dzień - 10 maja".

Rzecznik sztabu Tomasz Kalita poinformował, że spot będzie w tym tygodnia prezentowany w głównych stacjach telewizyjnych; w tym tygodniu rusza też kampania bilbordowa kandydatki Sojuszu.

Jak dodał, spot kandydatki Sojuszu ma przekonać Polaków, jak ważny jest 10 maja, kiedy odbędą się wybory prezydenckie. - Chcemy pokazać, że 10 maja to szansa na pozytywną zmianę polityczną w Polsce; za chwilę mamy wybory parlamentarne. Ale to też szansa, tak jak głosi hasło wyborcze dr Magdaleny Ogórek, na napisanie Polski od nowa, na opowiedzenie rzeczywistych problemów Polaków, na ich zdefiniowanie i odpowiedzenie na te problemy - powiedział Kalita.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje