Kontrowersyjna kampania promocyjna Szczecina

Wyskocz z cynków i zaszalej - floating garden - to nowe hasło promujące Szczecin. Billboardy, na których widnieją pozostawione na pomoście buty, krawat i aktówka, zawisły w wielu miastach Polski. W ten sposób Szczecin próbuje przyciągnąć turystów.

Wiele osób zastanawia się jednak, kto wpadł na pomysł wplecenia w hasło z billboardu słowa cynki. Ja pierwszy raz słyszę: "Wyskocz z cynków". Nie wiem, o co chodzi - mówią reporterowi RMF FM Pawłowi Żuchowskiemu zdezorientowani mieszkańcy Szczecina.

Reklama

A chodzi o buty - eleganckie, do garnituru. Miejscy urzędnicy chcieli bowiem zachęcić Polaków do odrobiny szaleństwa właśnie w Szczecinie. Kampania jest ponadto, ich zdaniem, doskonałą okazją do poznania nowego słowa.

Słuchaj Faktów RMF FM

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy