Tyle jest różnych pokus...

Brytyjskie ministerstwo zdrowia, lekarze i eksperci zastanawiają się w Londynie, co zrobić, by skutecznie walczyć z otyłością. Wszyscy są zgodni - konieczne jest namawianie ludzi do ruchu i zdrowej diety.

To drugie może być jednak trudne. Wyliczono bowiem, że codziennie w telewizji pojawia się ponad tysiąc reklam chipsów czy też słodzonych napojów. Rocznie przeciętne dziecko ogląda ich 20 tys.

Reklama

O tuszy i reklamach korespondent RMF Bogdan Frymorgen rozmawiał z młodymi londyńczykami:

Wasze komentarze
No hate

Dodawanie komentarzy pod tym artykułem zostało wyłączone

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom, niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz w innych serwisach, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.
Dowiedz się więcej na temat: Ministerstwo Zdrowia

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje