Ćwierć miliona od NFOŚiGW dla spółki powiązanej ze Srebrną

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2018 roku wydał pół miliona zł na reklamy. Najwięcej otrzymała powiązana ze Srebrną spółka Forum. Informację podał na Twitterze poseł PO Krzysztof Brejza.

Poseł Platformy Obywatelskiej opublikował w czwartek na Twitterze odpowiedź Funduszu na pytanie dotyczące środków wydanych przez NFOŚ na media w 2018 roku.

Reklama

Jak wynika z dokumentów, w 2018 roku wydatki na reklamy wyniosły 498 501,99 zł, z czego 258 tys. zł zapłacono wydającej "Gazetę Polską Codziennie" spółce Forum, która personalnie powiązana jest ze Srebrną.

Ponad 120 tys. zł otrzymała z kolei powiązana ze SKOK spółka Fratria (wydawca m. in. "Sieci" i "wPolityce.pl").

W 2018 roku szefem NFOŚiGW był Kazimierz Kujda, wieloletni prezes spółki Srebrna. Z kolei prezesem dofinansowanej spółki jest Małgorzata Kujda - prywatnie żona Kazimierza Kujdy. 

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje