Reklama

Reklama

Fakt24: Prokurator, który oczyścił TW Wolfganga udziałowcem TV Republika

Jak podaje Fakt24, powołując się na opublikowane przez Kuriera Politycznego na Twitterze oświadczenie majątkowe Piotra Stawowego, okazuje się, że prokurator, który oczyścił TW Wolfganga, posiada udziały w TV Republika. A to - zdaniem portalu – budzi wątpliwości o jego bezstronności.

W piątek RMF poinformowało, że IPN nie skieruje do sądu sprawy oświadczenie lustracyjnego podpisanego przez Andrzej Przyłębskiego, ambasadora Polski w Berlinie, który twierdził, że nigdy nie współpracował z SB. Jak się okazało, w archiwum IPN znajduje się jego teczka personalna, opatrzona podpisem "Wolfgang", stąd sprawa sądowa.

Reklama

Wątpliwości o bezstronności wyroku - twierdzi Fakt24 - wynikają z tego, że prokurator, który podjął decyzję o zakończeniu sprawy na tym etapie, posiada udziały w ideologicznie bliskiej PiS - TV Republika.

Jak podkreśla wiele osób, problemem nie było samo podpisanie zobowiązania o współpracy z SB, ale zatajenie tego faktu w oświadczeniu. Dodatkowo politycy PiS zazwyczaj w takich przypadkach reagowali ostro. Tym razem, jak podkreśla portal, są całkowicie niekonsekwentni.

Więcej na Fakt24.pl

Więcej newsów znajdziesz
w aplikacji INTERIA
Pobierz aplikację

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje