Reklama

Reklama

Miliony dla propagandysty Janukowycza

Polskie Radio przeznacza miliony złotych na opłacanie radia ERA-FM, należącego do Andrija Derkacza, jednego z najważniejszych propagandystów ekipy Janukowycza - donosi "Gazeta Polska Codziennie".

Kontrakt z ERA-FM został podpisany w grudniu 2010 r., głównie za sprawą działań ówczesnego członka Zarządu Polskiego Radia Władysława Bogdanowskiego oraz dyrektora Polskiego Radia dla Zagranicy Marka Cajznera i jego zastępcy Rafała Kiepuszewskiego.

Reklama

Przed wprowadzeniem do Polskiego Radia firmy Derkacza Bogdanowski i Cajzner usiłowali zastraszyć prokuraturą niepokornych dziennikarzy, którzy nie chcieli, aby pieniądze polskiego podatnika płynęły do firmy propagandysty.

Dziennikarze "Gazety Polskiej Codziennie" ustalili, że na dokumentach potwierdzających przelewy dla ludzi współpracujących z radiem Derkacza nie ma podpisu Marka Cajznera, który nie pracuje już w Polskim Radiu. Mimo odwołania go, nadal ma wypłacaną dyrektorską pensję.

Więcej newsów znajdziesz
w aplikacji INTERIA
Pobierz aplikację
Dowiedz się więcej na temat: gazeta polska codziennie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje