Reklama

Reklama

​Polska Fundacja Narodowa zmienia cele statutowe

Polska Fundacja Narodowa, która odpowiada za kampanię billboardową "Sprawiedliwe sądy", zmieniła swój statut - informuje TVN24. Teraz ma promować m.in. "martyrologię Narodu Polskiego".

Przypomnijmy, że Polska Fundacja Narodowa, na którą łożą spółki Skarbu Państwa, miała przede wszystkim promować Polskę za granicą.

Reklama

"Polska Fundacja Narodowa będzie budowała markę, która nazywa się Polska, będzie budowała tę markę poza granicami naszego kraju" - informowała Beata Szydło.

Na fundację spłynęła fala krytyki, gdy za 19 milionów złotych rozpoczęła kampanię "Sprawiedliwe sądy", promującą reformę wymiaru sprawiedliwości. Zarzucano, że jest to próba obejścia przepisów o finansowaniu partii politycznych i uprawianie partyjnej propagandy z pieniędzy państwowych spółek.

Teraz, jak podaje TVN24, fundacja zmieniła statut. Nowe cele dla PFN to "podtrzymywanie i upowszechnianie tradycji narodowej, pielęgnowanie polskości, upowszechnianie w kraju i za granicą wiedzy o historii, ze szczególnym uwzględnieniem historii najnowszej, a także upowszechnianie martyrologii i bohaterskich czynów Narodu Polskiego".

Dowiedz się więcej na temat: Polska Fundacja Narodowa

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje