Reklama

Reklama

W Krynicy: Glokalizacja – o korzyściach z godzenia sprzeczności

Umiejętność harmonijnego połączenia pierwiastka globalnego i lokalnego na pewno przynosi korzyści w biznesie. Słynnym przykładem jest sukces sieci McDonald’s, która zdecydowała się wprowadzić na większości rynków zagranicznych produkty związane z danym regionem, np. dania ryżowe w Indiach i Chinach. Pozornie metoda jest prosta: międzynarodowy produkt, taki jak sieć fast food, kawiarnia albo piosenka pop, należy tak przekształcić – bez naruszania głównego szablonu – by współgrał z miejscowymi zwyczajami czy systemem wartości. Cała sztuka polega na zachowaniu właściwych proporcji.

Temu problemowi poświęcona będzie dyskusja "Myśl globalnie, działaj lokalnie - globalizacja vs. glokalizacja" w ramach XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy (4-6. września 2018 r.).

Reklama

W trakcie panelu goście bliżej przyjrzą się m.in. strategiom marketingowym i rozwojowym, które stosują przedsiębiorstwa oraz władze lokalne i spróbują odpowiedzieć na szereg pytań związanych z tym tematem:

Czy glokalizacja może być narzędziem rozwojowym w rękach - nie tylko lokalnych - przedsiębiorców? Jak aktywne wykorzystanie lokalnego kolorytu może rozwinąć, pomóc w rozkwicie regionów czy marek lokalnych? Czy wykorzystanie innowacyjnych metod i sposobów reklamy może pomóc w skutecznym osiąganiu wyznaczonych celów? O tym podczas dyskusji będą rozmawiać goście z Polski, Włoch oraz Słowenii. Moderatorem panelu będzie Timo Hämäläinen, założyciel i autor Urban Finland Blog z Finlandii, zaliczonego do grona najlepszych blogów miejskich na świecie w rankingu Guardiana.

Portal Interia jest partnerem medialnym XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy