Reklama

Reklama

Nowa okładka "Der Spiegel". Święta rodzina reklamuje zakupy on-line?

Matka Boska i św. Józef pochyleni nad Dzieciątkiem Jezus w kartonie z logo sklepu internetowego - na taki pomysł okładki wpadli ilustratorzy niemieckiego tygodnika "Der Spiegel".

Przeróbkę biblijnej ilustracji zamieszczono na okładce numeru z artykułem poświęconym przedświątecznym zakupom. Na okładce widać Maryję i św. Józefa, którzy pochylają się nad Dzieciątkiem leżącym nie w żłobie, ale w kartonie z logo sklepu internetowego. 

Reklama

Nad biblijnymi postaciami widnieją komiksowe "dymki". "Ja tego nie zamawiałem" - takie słowa wypowiada postać stylizowana na św. Józefa. "Czy możemy go wymienić" - czytamy nad drugą postacią. 

Na kontrowersyjny pomysł natychmiast zareagowali internauci, którzy nie docenili kreatywności autorów ilustracji. 

"Żenująca okładka", "Patrzę na tę ostatnią okładkę 'Der Spiegel' i przychodzi taka konstatacja, że niemieckie poczucie humoru jest jak kot Schrödingera" - napisali użytkownicy Twittera. 

Ilustrowany kontrowersyjną okładką artykuł dotyczy fenomenu zakupów internetowych, które - zdaniem autorów - zrewolucjonizowały życie współczesnych ludzi.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje