Reklama

Reklama

​Nowy burmistrz Londynu wprowadza pierwsze zmiany

Jak czytamy w "The Independent", nowy burmistrz Londynu Sadiq Khan jest krytyczny wobec niektórych form reklamy w przestrzeni publicznej.

Krytyczne uwagi nowego burmistrza dotyczą reklamy, która zachęca do utrzymywania idealnej sylwetki przez kobiety. Reklama pojawiająca się w środkach komunikacji w całym Londynie jest zdaniem wielu osób, w tym burmistrza, poniżająca dla kobiet i zachęcająca je do nierealistycznych oczekiwań wobec własnego ciała.

Reklama

"Jako ojciec dwóch nastoletnich dziewcząt jestem bardzo zaniepokojony tego rodzaju reklamami, które mogą poniżać ludzi, zwłaszcza kobiety i powodować, że wstydzą się swoich ciał. To najwyższy czas, żeby z tym skończyć" - skomentował sprawę Khan.

"Nikt nie powinien czuć presji, gdy podróżuje metrem lub autobusem i dlatego chcę wysłać jasny sygnał dla branży reklamowej" - dodał. 

Więcej newsów znajdziesz
w aplikacji INTERIA
Pobierz aplikację

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne