Reklama

Reklama

SMS-owe reklamy

SMS-y stracą swą niewinność. Jeszcze w tym roku, te popularne informacje tekstowe przesyłane za pomocą telefonów komórkowych, staną się tanią formą reklamy, wysyłanej bezpośrednio do użytkowników "komórek".

Na razie, eksperymentować w ten sposób, będzie się w Wielkiej Brytanii, gdzie zarówno ilość tego typu telefonów, jak i przesyłanych SMS-ów jest największa w Europie.

Reklama

Tylko w ubiegłym miesiącu wyspiarze wysłali 90 milionów krótkich informacji tekstowych. Nic dziwnego, że Brytyjskie Stowarzyszenie Agencji Reklamowych chce wejść na rynek tanich, a przesyłanych wprost do kieszeni konsumenta reklam. Nieproszone SMS-y mogą być rozprowadzane grupowo do wielu adresatów na raz, tak jak to się robi od lat za pomocą poczty elektronicznej. Obecnie powstaje regulamin, który zobowiązywać będzie firmy do zachowania pewnych zasad przyzwoitości.

Jednak regulamin taki, zdaniem organizacji stojących na straży "świętego spokoju obywatela", może być interpretowany w bardzo różny sposób. Specjalny komitet do spraw skarg kierowanych przeciwko firmom reklamowym interweniuje jedynie w przypadku reklam obraźliwych lub wprowadzających konsumenta w błąd.

Ale i otrzymanie około 100 regulaminowych reklamówek dziennie wytrąciłoby każdego z równowagi.

Więcej newsów znajdziesz
w aplikacji INTERIA
Pobierz aplikację
Dowiedz się więcej na temat: reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne