Najlepsze "Mazury - cud natury"

Czy hasło promujące dany region ma wpływ na liczbę składanych w nim wizyt? Jak najbardziej! A zatem jaki slogan przemawia najbardziej do wyobraźni Polaków i sprawia, że coraz chętniej odwiedzają oni reklamowany słowami zakątek kraju nad Wisłą?

W przeprowadzonym na zlecenie "Rzeczpospolitej" sondażu GfK Polonia zapytała Polaków, które hasła najbardziej zachęciłyby ich do wizyty w danym mieście czy regionie. W rankingu bezkonkurencyjnie wygrał slogan "Mazury - cud natury" - informuje "Rzeczpospolita".

Reklama

Na to hasło wskazał prawie co drugi badany (46 proc.).

Czy Mazury mają szansę na tytuł Cudu Natury? Zobacz najnowsze doniesienia, galerie zdjęć. Kliknij!

Zaraz za nim uplasowały się: "Magiczny Kraków" (32 proc.), "Gdańsk, tu się żyje" (30 proc.), "Wrocław - miasto spotkań" (20 proc.) i "Toruń - gotyk na dotyk" (20 proc.).

Na drugim biegunie znalazły się slogany promujące Śląsk, Białystok i Małopolskę.

Sondaż został przeprowadzony pod koniec sierpnia na 1000-osobowej grupie Polaków powyżej 15. roku życia.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje